Kısa bir moda haber turu: Eylül'de neler oldu?
YENİ OYUNBAZLAR
Bir yanda Blaknos Block Party oyunuyla iş birliğine imza atıp NFT
karakterler ve aksesuarlar sunan Burberry; diğer yanda 14 yaşında
henüz bir çırak olarak çıktığı yolculuğuna dair izler taşıyan yeni
‘Louis: The Game’ NFT oyunuyla Louis Vuitton. NFT yani Non-fungible
Token, dijital dünyadaki her bir nesneye biricik bir değer
kazandıran son teknoloji… Peki, lüks moda markalarını ve oyunları
buluşturmanın yeni köprüsü NFT olabilir mi? Yanıtımız kesinlikle
evet! İlk kez NFT koleksiyonunu piyasaya süren Burberry’nin Sharky
B isimli köpekbalığı karakteri, üzerinde markanın monogramlarını
taşıyor. Sharky B, Blankos Block Party’de satın alınabilen, çeşitli
aksesuarla yükseltilebilen ve satılabilen NFT bir karakter olma
özelliği taşıyor. Ayrıca sonlu sayıda üretilmiş olduğunu da eklemek
gerekiyor. Louis Vuitton’un ‘Louis: The Game’ oyunu ise markanın
köklü hatıralarından izler taşıyor. Paris’e doğru ilerleyen ana
karakter Vivienne, gitgide zorlaşan bölümleri atladıkça yeni
yeteneklere sahip oluyor. Üstelik oyunda topladığınız puanlar,
Louis Vuitton mağazalarında da kullanılabiliyor. NFT teknolojisi,
lüks modanın yeni oyun alanı!