5. Seyahat etme, hibrit modelde çalışma veya bir ofiste olma isteğiniz konusunda net olun
"Daha fazla şirket evden çalışmak yerine ofis içi veya hibrit roller arıyor. Hedeflediğiniz şirketlerin bulunduğu şehirde yaşamıyorsanız, seyahat etmeye; genel merkeze veya uydu ofislere daha yakın bir yere taşınmaya istekli olduğunuzu belirtin"
6. Görünürlüğünüzü artırın
LinkedIn'inizi güncellemenin yanı sıra podcastler, makaleler gibi paylaşımlarla hedef topluluklardaki görünürlüğünüzü artırın. Ayrıca başarıları vurgulamak, fark edilme olasılığınızı artırır. Carlson, üzerinde çalıştığı bir pozisyonla eşleşen beceri setine sahip, sonuç alabilen, mükemmel sosyal becerilere sahip ve güncelliğini koruyan bir aday görürse bu kişinin öne çıkacağını söylüyor.
7. Ağ kurun
"Network oluşturmak yalnızca tanıdığınız herkesle konuşmak ve olabildiğince çok insanla tanışmak anlamına gelmez. Bunun yerine yönlendirilmenize yardımcı olabilecek meslektaşlarınız ve arkadaşlarınızla ağlar kurun. Linkedin'den bu şekilde yararlanabilirsiniz". Carlson'a göre sektörünüz genelinde etkili bir ağ oluşturmak, fark edilme şansınızı artırabilir.
8. Spesifik ve basit olun
Carlson, "İşverenleri ve şirketleri hedeflerken, e-postaları kısa tutun ve özellikle hangi konuda en iyi olduğunuzu; mevcut ve geçmiş pozisyonlarınızda nasıl mükemmelleştiğinizi açıklayın. E-postanızı okuyorsam, size 60 saniye ila 2 dakika vereceğim, bu nedenle bu noktaları mümkün olduğunca açık ve öz bir şekilde belirttiğinizden emin olun" diyor.