9 / 10
8. Spesifik ve basit olun
Carlson, "İşverenleri ve şirketleri hedeflerken, e-postaları kısa tutun ve özellikle hangi konuda en iyi olduğunuzu; mevcut ve geçmiş pozisyonlarınızda nasıl mükemmelleştiğinizi açıklayın. E-postanızı okuyorsam, size 60 saniye ila 2 dakika vereceğim, bu nedenle bu noktaları mümkün olduğunca açık ve öz bir şekilde belirttiğinizden emin olun" diyor.
10 / 10
9. Profesyonel ve nazik olun
Carlson, sosyal medya kısaltmaları ve kötü gramere karşı da uyarıyor: "Herhangi bir profesyonel e-postada olduğu gibi, yazım hataları, tutarsızlıklar olup olmadığını kontrol edin. "Teşekkür ederim" dediğinizden emin olun. İletişim kurduğunuz işe alım görevlisinin adının yazılışını kontrol edin" diyor.