YALNIZ BENİM İÇİN
‘Bak yeşil yeşil’ kulübünün en nadide üyeleri, 2021 sonbahar trendlerine ilk sıradan yerleşmeyi başardı. Modanın sürdürülebilirlik stratejilerinin de sembol rengi olarak yeşil, çimen tonlarından zümrüte, zeytine ve Stella McCartney’in 2021 Sonbahar Koleksiyonu’nda görüldüğü üzere leylak rengi gibi uyumlu birlikteliklerle de doğanın huzurlu havasını müjdeliyor. Dior’un 2021-2022 Sonbahar/Kış Haute Couture şovunda, geleneksel gelinlik kodlarını ekarte ettiğini de hatırlamakta fayda var. Yeşil bir ağaç perisine dönüşen Dior gelinlik, bu sezonu yeşillendiren, doğa bilinci yüksek moda anlarından biri!
YENİ OYUNBAZLAR
Bir yanda Blaknos Block Party oyunuyla iş birliğine imza atıp NFT karakterler ve aksesuarlar sunan Burberry; diğer yanda 14 yaşında henüz bir çırak olarak çıktığı yolculuğuna dair izler taşıyan yeni ‘Louis: The Game’ NFT oyunuyla Louis Vuitton. NFT yani Non-fungible Token, dijital dünyadaki her bir nesneye biricik bir değer kazandıran son teknoloji… Peki, lüks moda markalarını ve oyunları buluşturmanın yeni köprüsü NFT olabilir mi? Yanıtımız kesinlikle evet! İlk kez NFT koleksiyonunu piyasaya süren Burberry’nin Sharky B isimli köpekbalığı karakteri, üzerinde markanın monogramlarını taşıyor. Sharky B, Blankos Block Party’de satın alınabilen, çeşitli aksesuarla yükseltilebilen ve satılabilen NFT bir karakter olma özelliği taşıyor. Ayrıca sonlu sayıda üretilmiş olduğunu da eklemek gerekiyor. Louis Vuitton’un ‘Louis: The Game’ oyunu ise markanın köklü hatıralarından izler taşıyor. Paris’e doğru ilerleyen ana karakter Vivienne, gitgide zorlaşan bölümleri atladıkça yeni yeteneklere sahip oluyor. Üstelik oyunda topladığınız puanlar, Louis Vuitton mağazalarında da kullanılabiliyor. NFT teknolojisi, lüks modanın yeni oyun alanı!