ELMA, BU YEDİĞİMİZ GALİBA?
Megan Fox ve Kourtney Kardashian’ı bir araya getiren Skims’in son kampanyasıyla tanışın! Geçtiğimiz ay gerçekleştirilen MTV Video Müzik Ödülleri’nde Megan Fox ve Kourtney Kardashian’ın sevgilileriyle öpüşme anları, Instagram’ı ele geçirmişti. Şimdiyse Kim Kardashian’ın markası Skims’in yeni pazarlama hamlesiyle karşı karşıyayız. Sevgili Kim, sen gerçek bir oyun kurucusun!
CÜRETKARLIĞA SAYGI DURUŞU
Gündüzden geceye göz alıcı bir geçiş yapıyoruz! Jimmy Choo’nun 2021 Sonbahar kampanyası ‘Time To Dare’ çekiciliğin ve kişinin kendi stil anlayışını benimsemesinin modern simgesi Hailey Bieber ile buluşuyor. Jimmy Choo markasının kreatif direktörü Sandra Choi, Hailey Bieber’ın markanın ruhunun vücut bulmuş hali olduğunu söylüyor ve bu doğal ahengi öyle tarif ediyor: Seksi, çekici, cüretkar ve kendinden emin.
MODANIN YENİ GELECEĞİ
Ayşe Kefli ve Gözde Atasoy tarafından 2020’de kurulan UnoMoi, hızlı modanın çevreye verdiği zararı azaltmayı ve kadınları paylaşım ekonomisinin bir parçası yaparak tüketim alışkanlıklarını değiştirmeyi hedefleyerek; lüks kıyafetleri satın almadan kısa süre kullanmanızı sağlıyor. UnoMoi, envanterinde bulunan dört adet kıyafeti; sabit ücret karşılığı bir ay boyunca kiralama imkanı ve sınırsız kullanım hakkı veriyor. Bir ay sonunda ürünler kuryeyle platforma üye olan kişiden alınıyor ve kullanıcıya seçtiği dört yeni ürün teslim ediliyor. UnoMoi kurucularından Gözde Atasoy: “Paylaşım ekonomisini destekleyen girişimimiz, alışveriş alışkanlıklarını değiştirerek, çevreye verdiğimiz zararı azaltmamıza katkı sağlıyor” diyor ve dünya genelinde satılan giysi miktarı her geçen yıl artarken, kıyafetlerin ortalama kullanım süresinin azaldığının altını çiziyor. Detaylı bilgi için; unomoi.com